i-ratyi-leasingSklep Grupa ANBSklep ogrodowy
Program lojalnościowy

Drogi Kliencie,

 

Proponujemy Ci skorzystanie z naszego programu lojalnościowego. Ufamy, że proste zasady, liczne bonusy i nagrody zachęcą Cię do aktywnego udziału w naszym projekcie.

Punkty przyznawane są już od pierwszego zakupu, dlatego zachęcamy do wykorzystania ich.

 

Poniżej zasady zbierania punktów;

1.   za każde wydane w naszym sklepie 5 złotych otrzymujesz 1 pkt

2.   za wystawienie opinii o zakupionym u nas produkcie otrzymujesz 10 pkt

3.   za wprowadzenie do naszego sklepu nowego klienta (ktoś z polecenia – wystarczy, że ta osoba wspomni o tym w informacji w swoim zamówieniu) otrzymujesz 20 pkt

 

Co dostaniesz od nas w zamian;

1.   zebranymi punktami możesz „zapłacić” za nasze wybrane produkty, które dołączymy do Twojego zamówienia

ważne:

a. punktami lojalnościowymi  "płacisz" wyłącznie za produkty z listy ofertą produktów dostępnych za punkty , oferowanych w opcji dostepne w ciągu 24h.

b. zakupów za punkty lojalnościowe możesz dokonać tylko wówczas, gdy w twoim koszyku znajduje się min.1 produkt z oferty za gotówkę/ pobranie lub przedpłata/.

2.   otrzymujesz liczne bonusy – ty  decydujesz jakie

3.   uczestniczysz w rankingu na „złotego klienta” naszego sklepu, korzystając z przyznawanych, stałych rabatów progowych (szczegóły w tabeli poniżej)

 

PROGRAM ZŁOTEGO KLIENTA

 

Ranga Klienta

Wymagany próg punktowy

Przyznany stały rabat

Lojalny Klient

Od 100 pkt

-5% rabatu

Zaufany Klient

Od 400 pkt

-10% rabatu

Stały Klient

Od 900 pkt

-15% rabatu

Super Klient

Od 1500 pkt

-20% rabatu

Złoty Klient

Od 2500 pkt

-25% rabatu

 

 

Mamy nadzieję, że jesteś zaciekawiony naszym projektem i dasz sobie szansę udziału w nim. Zbierasz punkty już od pierwszego zamówienia.

Zapraszamy!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce. Informacja o ochronie danych osobowych Informujemy, że podane dane osobowe osób fizycznych korzystających ze strony internetowej ANB Platforma ubraniowa (Klienci) są przetwarzane przez ANB spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. ul. Ostrobramska 91, Warszawa 04-118 /Sprzedający będący administratorem danych. Dane są przetwarzane zgodnie z RODO tj. Rozporządzeniem (UE) 2016/679 Dane są przetwarzane w zakresie koniecznym do: elektronicznej prezentacji oferty osobie korzystającej ze stron internetowych Sprzedającego, wykonania umowy sprzedaży przez Sprzedającego, ochrony prawnie uzasadnionych interesów Sprzedającego, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Sprzedającym. Dane osobowe osób (w tym adresy poczty elektronicznej, numery IP), które ostatecznie nie dokonają zakupu, zostaną bezzwłocznie usunięte, chyba że dana osoba wyrazi zgodę na ich dalsze przetwarzanie poprzez założenie konta w panelu klienta bądź przez zamówienie newslettera. Dane Klientów, którzy dokonają zakupów, będą zachowane do czasu wygaśnięcia wszelkich prawnych zobowiązań Sprzedającego z tytułu wykonania umowy sprzedaży, w tym wygaśnięcia ewentualnych roszczeń Klientów lub zobowiązań podatkowych w przypadku sprzedaży udokumentowanej fakturą, poprzez przedawnienie (ochrona prawnie uzasadnionych interesów Sprzedającego). Niektóre dane osobowe Klientów mogą być przekazywane innym podmiotom (poczta, firmy kurierskie, biuro rachunkowe) wyłącznie w zakresie, w jakim jest to niezbędne do prawidłowego wykonania umowy sprzedaży lub spełnienia przez Sprzedawcę wymogów wynikających z obowiązującego prawa. Dane osób rejestrujących swoje konto w panelu klienta będą w tym zakresie usunięte niezwłocznie po likwidacji przez klienta konta, chyba że koliduje to z prawnie uzasadnionymi interesami administratora wynikającymi z uprzednio zawartej umowy sprzedaży. Dane osób zamawiających newsletter będą w tym zakresie usunięte niezwłocznie po złożeniu rezygnacji z newslettera lub po zaprzestaniu wysyłki newslettera danej osobie przez Sprzedającego. Klient ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, a także - jeżeli nie koliduje to z prawnie uzasadnionymi interesami administratora – do ich usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Klient ma prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w celu wykonania umowy, w celu ochrony prawnie uzasadnionych interesów Sprzedającego lub w celu wypełnienia obowiązku prawnego Sprzedającego. Sprzeciw musi być umotywowany szczególną sytuacją Klienta. Sprzedawca zobowiązany jest niezwłocznie odpowiedzieć na sprzeciw. W sprawach dotyczących danych osobowych Klient ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Zamknij
pixel